Wednesday, December 8, 2010

Det Första på Svenska!

Så det här är en lite överraskningsbloggpost, min första post på svenska!

Jag tänker alltid göra någonting på svenska eller finska, och jag har beslutat att det är faktiskt ledigare för mig att skriva på svenska, som är intressant, för jag var säker att jag kunde prata bättre finska.

Hur som helst :D

Jag har börjat alla min julmatlagning! Jag har inget jobb just nu, så någonting liksom matlagning är bra för att roa mig. Idag har jag lagat några hundra pepparkakor, receptet var så stolligt! Det finns i köket circa 500 pepparkakor, och jag vet inte vad jag skulle göra med alla de. De ska ätas, förstås, men tycker jag att jag kan ge de till mina grannar :D

Och här är någonting jag har hittat på Youtube, det är Far och Sons "Ciggdansen". Det är en lite ironiskt, men eh. :D Jag tycker om det

No comments:

Post a Comment