Tuesday, December 14, 2010

SJUK.

Bah, så jag är sjuk igen efter ett par månader, som är helt konstigt. Men hursomhelst.
Vad är en lite konstigare är att jag alltid blir sjuk på semester. ALLTID. Det är så förargligt. Jag har faktiskt så mycket tid just nu att göra vad som helst, men nej. Ödet har bestämt att jag skulle bli sjuk.

Naturligtvis, det betyder inte att jag ska bara sova hela dagen och äter kycklingssoppa och dricka varmt vatter med honig. Jag är bara inte en sån person, men jag antar att det finns många.

Nu att jag har så mycket fritid, jag spelar gitarr och piano igen! Sån har jag inte gjort för 2 år sedan, så det är jätte cool. Också, på torsdag går jag och alla mina vänner till STRANDEN! Antligen är vädret lagom fint, det har regnat här i Sydney för 3 veckor sedan, det har varit helt dystert.

Och jag har hittat några nya sånger, jag glömt att jag hade ännu 23 dollar i Itunes, så köpte jag ett par Slagsmålsklubben sånger, och jag älsker dom!

Men nu är det sent, så jag ska till sängen!

&&
tar det lugnt

No comments:

Post a Comment